Siabadabada

Wybaczcie mi szanowni czytelnicy, że od trzech tygodni nie pisałem, ale 3 tygodnie temu nie miałem internetu ( no niby miałem, w ajfonie, jedyne 21 złotych za mb), tydzień temu uznałem, że są ferie i nikt nas nie czyta, a wczoraj… wczoraj usiadłem przed monitorem i zastanawiałem się co mam zrobić. Uznałem,że nic i poszedłem spać.

Tak więc  zaczynamy.

„Pięciu Polaków zginęło w katastrofie sportowego samolotu Cessna w poniedziałek koło Trenton w stanie New Jersey. Jak powiedział konsul RP w Nowym Jorku Marek Skulimowski, w katastrofie zginęli trzej obywatele polscy przybyli z kraju i dwaj Polacy zamieszkali na stałe w USA. Nie wiadomo na razie, kto pilotował samolot. „

wp.pl

Opowieść z cyklu: Nie latać samolotami w USA.

„Przed brytyjskim sądem stanął 35-letni mężczyzna, który zamordował, a następnie próbował odciąć scyzorykiem głowę swojej byłej dziewczyny – informuje portal thisislondon.co.uk. Zaatakował, bo był pewien, że kobieta będzie próbowała go w najbliższych dniach zabić. Podobny los chciał zgotować swojemu ojczymowi. Napastnik boryka się z poważnymi problemami psychicznymi. Jak sam mówi w trakcie popełniania przestępstwa, czuł się „lekko szalony”. „

wp.pl

Chciał po prostu biedaczek uprzedzić fakty. A oni już się procesować chcą. Jak jacyś amerykanie.

„29-letni mężczyzna zadzwonił do pielęgniarki w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym w Warcie w woj. łódzkim i powiedział, że w szpitalu jest bomba. Ze szpitala ewakuowano ponad 400 pacjentów, w tym ponad 20 w stanie ciężkim oraz około 150 osób z personelu medycznego. 83-letnia kobieta doznała udaru mózgu i paraliżu. W budynku nic nie znaleziono. Mężczyznę zatrzymano, a akt oskarżenia jest już gotowy. „

wp.pl

Dobry żart tynfa wart.

„Serwismeni Justyny Kowalczyk są zgodni – Polka w pierwszym biegu, który zakończyła na piątym miejscu, nie pokazała pełni swoich możliwości. Sztab pracuje na pełnych obrotach, żeby przygotować Polkę o środowego sprintu. Sama narciarka po rozczarowującym poniedziałku, była wściekła. Ale już zapowiada wygraną!”

tvn24.pl

Co to jest w ogóle piąte miejsce?

„Białoruska milicja rozpędziła, zorganizowaną przez opozycję demonstrację, na której wyrażano poparcie dla zatrzymanych w poniedziałek działaczy Związku Polaków na Białorusi. Ponad 20 demonstrantów zatrzymano.”

onet.pl

Nie lubią nas chyba.

„Przywódca szyickiego ugrupowania Hezbollah szejk Hasan Nasrallah powiedział, że jeśli Izrael zbombarduje lotnisko w Bejrucie, to bojówki Hezbollahu zaatakują międzynarodowy port lotniczy w Tel Awiwie, i zrewanżują się dalszymi uderzeniami.”

onet.pl

I jak jakieś babcie w szpitalach dostaną udaru?

Ponadto: śnieg będzie padać jeszcze ponoć przez 4 tygodnie.

Skomentuj

