M. W. G.

Własnie sobie zdałem sprawę, że jest piątek, i muszę dla was coś niecoś napisać. A nie chciało mi się strasznie. Ale co tam. Pewnie się zastanawiacie co oznacza tytuł… Nie wiecie o co chodzi, ale wiecie że to dobre. Łatwa sprawa. Mam Was Gdzieś. A tak przy okazji sobie uświadomiłem, że moje posty są jakoś strasznie sentencjonalne i filozoficzne. To chyba wpływ mojej szkoły. Never Mind. Co mamy pierwsze?

Pierwsze mamy ekshumacje zwłok.

Gliwiccy policjanci zatrzymali 42-letniego mężczyznę podejrzanego o wyłudzenie emerytury swojej nieżyjącej matki. Mężczyzna przez prawie półtora roku mieszkał ze zmumifikowanymi zwłokami starszej kobiety.

tvn24.pl

Danie główne to 4 osóbki w sosie tirowym.

Cztery osoby zginęły, a jedna walczy o życie – taki jest tragiczny bilans wypadku na drodze niedaleko Wrocławia. Samochód osobowy zderzył się tam czołowo z tirem.

tvn24.pl

Potem mus z 15latki…

Piętnastoletnia matka – do ośrodka wychowawczego, a jej dziecko – do pogotowia rodzinnego. Pomoc oferuje matka chrzestna dziewczyny oraz jej 38-letni partner, ojciec dziecka.

tvn24.pl

I deser z Terrortystów.

Agenci FBI aresztowali dwóch mężczyzn związanych w Najibullahem Zazim, który w zeszłym roku planował użycie broni masowego rażenia na terenie USA

tvn24.pl

Skończyły mi się dania, więc więcej nie napiszę. Muszę jeszcze napisać o Venezueli oraz Słońcu więc Adios Amigos!

Skomentuj

