2010…

Nowy Rok. Sylwester wziął swoją nazwę od Świętego Sylwestra (papieża) który w tym dniu miał imieniny. Wielu naiwnych ludzi cieszy się z nie wiadomo jakiego powodu.

Proszę naszych czytelników (jeżeli są jeszcze takowi) aby się zastanowili. Czy w roku 2009 zrobiliście coś dla siebie? Ale nie mówię tu o kupieniu płyty z muzyką. Chodzi mi o jakieś osiągnięcie.  Bo tak szczerze: Kolejny zmarnowany rok, w którym nasze życie nie ruszyło z miejsca. Piszę te słowa jako młoda osoba i jeszcze mam trochę życia przed sobą, ale czy ludziom 30letnim jest obojętny kolejny zmarnowany rok?

Taaaaak… Sylwester ludziom którzy nie schleją się do upadłego może nasunąć wiele spostrzeżeń.  Mógłbym tak perorować cały dzień, spisać wszystkie moje przemyślenia i rzeczy które mnie denerwują, lub po prostu bolą… Ale nie zrobię tego. Bo taki tekst się naprawdę nudno czyta.  Mógłbym wam to opowiedzieć, ale mam poczucie że nie chciałbym spotkać żadnego z was.

Tak więc…

Zginęły 2 osoby, milion jest rannych

Blisko 50 rozbitych samochodów – to wynik nocnego karambolu do jakiego doszło na autostradzie A5 niedaleko Freiburga w Niemczech.

tvn24.pl

A ci już zdążyli zamach zrobić

Szybko rośnie liczba ofiar zamachu, do którego doszło w piątek na meczu siatkówki w miejscowości Lakki Marwat w Pakistanie. Zagraniczne agencje mówią już o 70 zabitych.

tvn24.pl

Szatan się szerzy

Nietypowo chciał przywitać Nowy Rok 42-letni mężczyzna w Różanymstoku na Podlasiu. Z samego rana przed mszą wszedł do tamtejszego Sanktuarium Maryjnego i podpalił ołtarz.

tvn24.pl

Nie mam ochoty więcej pisać. Wiadomosci o oderwanych kończynach przez fajerwerki zostawię komuś na Niedzielę.

Komentarze 3 to “2010…”

  1. Chłopaki! Ja was czytam codziennie! Jesteście niezastąpieni;)

  2. A ja nie wiem, czy primavista napisze coś w niedzielę. Bo wybyła do jakiegoś swojego Luksemburga. Ale kiedyś wróci. Chyba.

Skomentuj

