Pięć Piątkowych Przykrości

Witojcie! Lubicię grypę? Ja bardzo. Dlatego na początek mamy…

…nowy rodzaj. Potem będzie owcza grypa.

Świńska grypa przestała niepokoić Holendrów, straszyć zaczęła za to tzw. kozia. Wirus, który może przenosić się bezpośrednio z kóz na ludzi, zabił w 2009 roku w Holandii sześć osób.

tvn24.pl

Tiaaaa… Ciekawe ile można pod ziemią siedzieć.

Co najmniej 19 górników zginęło w wybuchu metanu w pobliżu miasta Mustafakemalpasza w tureckiej prowincji Bursa. Kilkunastu górników jest uwięzionych pod ziemią.

tvn24.pl

Postanowiłem nie wklejać zdjęcia. Uwierzcie, że tak będzie lepiej.

Tydzień po katastrofalnym pożarze dyskoteki w centrum rosyjskiego Permu umierają kolejni poparzeni. Liczba ofiar sięgnęła już 139.

tvn24.pl

Ja wiem że to nie jest jakieś straszne, ale jak się patrzy na naszych polityków to można się popłakać.

Krzysztof Piesiewicz w kolorowej sukience daje sobie malować usta, a potem wciąga wysypany na stół biały proszek.

tvn24.pl

Dom bezdomnych pali się, paali się, paaali się, dom bezdomnych pali się i trzeba go ugaaasić!

Opuszczony dom jednorodzinny, zajmowany przez bezdomnych, spłonął w środę wieczorem w Gdańsku Oliwie.

tvn24.pl

Przykro mi. Najwyraźniej nas nie doceniacie. My od kwietnia was informujemy, a wy nic. No tak się nie da żyć. Postanowiłem więc, że nie zrobię tego co miałem zrobić.

Krowokrad

Skomentuj

